/* niet zoeken door zoekengines gestopt*/ /**/ /**/ Andy-Inc: Pulp Fiction verkracht.

27 augustus, 2006

Pulp Fiction verkracht.

Eerder deze week was het Pulp Fiction hier op de Amerikaanse TV. Cool, bangelijk eindelijk eens iets dat 't bekijken waard is op de TV hier en om nog eens een filmmijlpaal als Pulp Fiction te zien wou ik de veelvuldige reclameonderbrekingen er nog wel bijnemen.

De euforie duurde welgeteld tot net na de openingsscene (die waarbij Honey Bunny en Pumpkin de koffieshop overvallen). In de Amerikaanse versie ging die openingsscene als volgt:
Pumpkin: All right, everybody be cool, this is a robbery!
Honey Bunny: If any of you ...heel lange stilste... move, I'll execute every friendly last one of ya!

Daar waar dat natuurlijk had moeten zijn:
Pumpkin: All right, everybody be cool, this is a robbery!
Honey Bunny: If any of you fucking pricks move, I'll execute every motherfucking last one of ya!

Daarna werd systematisch elke motherfucker in de conversaties tussen John Travolta en Samuel L. Jackson vervangen door friendly of gewoon weggepauzeerd. Heb de TV maar afgezet, 't hoefde nimmer....

2 Comments:

At maandag, 28 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hawel, daar wil ik nog wel eens moeite voor doen. Moet ik de "motherfucking" echte DVD ergens opsnorren en opsturen?

 
At woensdag, 30 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hey Modderfokker, eindelijk wakker ?? Die ziekenhuizen doen heel lief tegen you maar, over verkragt gesproken, ze naaien je met een versgrikkelijke rekening. Oh, dat vind je lief, nou snap ik het :-) Kun je nagaan als je in die fijne States van je geen verzekering kunt betalen, dan moet je ineens een maand werken om 2 uurtjes nep E.R. te kijken.
Ik zal menne muilezel aan het werruk zetten voor een divxje vol met John, Samuel, fuck en modderfokkers, weetjewel. Dan mail ik em wel.
Vanuit het mooie Compiegne welteverstaan, klusje bij de medicijnmannen van Av... Kzal de hele naam maar weglaten, voor je het weet valt iedereen over je heen :-)
Nou, verder zon op je pad en coole vibes voor je arrem. En geef Pascal maar een paar dikke zoenen van me, daar wordt ie vrolijk van. Goddamn, Groetels, Martijn

 

Een reactie posten

<< Home