/* niet zoeken door zoekengines gestopt*/ /**/ /**/ Andy-Inc: Medische update

11 augustus, 2006

Medische update

Vorige maandag op controle geweest bij de dokter. Het verdict: nog 2 weken de arm dragen, dan 6 weken kinesist om terug wat kracht te krijgen en schouder wat steviger te maken, daarna weer controle om te zien of alles terug min of meer stevig op zijn plaats zit. In worst case scenario is het dan nog niet goed en moet ik alsnog geopereerd worden. Alle kosten worden wel schonekes betaald door de verzekering van t madammeke dat mij omvergereden heeft, de faktuur van de kliniek was al vlotjes 1300$ terwijl ik daar amper 2u geweest ben. In elk geval "if you are in America.... do like the Americans!" Mijn licht beschadigd zadel ga ik dus proberen vervangen door een duur nieuw en een aanklacht zit er ook aan te komen. Volgens de collega's hier moet ik klacht indienen wegens "pain suffering and mental distress" of zoiets. Proberen t maximum eruit te krijgen he! Heb daar geen moeite mee omdat dat madammeke ook amper omkeek naar mij toen ik daar mee een ontwrichte schouder op de macadam zat. Voor haar was ik precies een ongemak dat ervoor zorgde dat ze te laat kwam op een afspraak. Wordt dus zeker vervolgd. :-)

Van morgen tot maandag gaan we n toerke rijden rond Lake Michigan. Den toerist uithangen zeg maar. Vooral t noordelijke deel zou de moeite moeten zijn met knappe natuur. To be continued.....

3 Comments:

At zaterdag, 12 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ge begint al goed bij te draaien. Ge zou eraan kunnen denken om de hoofding van uwen blog aan te passen naar "Iedereen die me een beetje kende wist dat ik absoluut geen fan van de Amerikaanse samenleving was"... kwestie van alles een beetje up to date te houden... ;-)

 
At vrijdag, 18 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hou die mentaliteitswijziging maar voor in Amerika, anders hoef je voor mijn part niet meer terug te komen.

Of, als je je helemaal wil integreren, dan verwachten wij binnen enkele maanden een 115 kg zware Andy terug.

Dus je past je helemaal aan, ofwel helemaal niet en hou je je manieren.

 
At woensdag, 30 augustus, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hey Andy,
Wat een keurig staaltje van integratie. Bij ons in Nederland zou je je zo aanpassen. Minister Verdonk heeft je verblijfsvergunning al klaar liggen. Sjapoo kerel !
By the way, heb je de buit al binnen ? Of gaat dat 10 jaar duren ? Ik hoor dat je het best kunt schikken, maar niet meteer hoor....eerst net doen of een principe kwestie is :-)
Al met al niet zo mooi wat er gebeurd is, ik hoop dat je er niks aan overhoud. Na al die mental distress enzo....nou, groetels, Martijn

 

Een reactie posten

<< Home