/* niet zoeken door zoekengines gestopt*/ /**/ /**/ Andy-Inc: Ha... ha... ha... ha... Still Alive.... Still Alive

15 mei, 2006

Ha... ha... ha... ha... Still Alive.... Still Alive

Maar zoals de flauwe Beegee's mop van de titel doet vermoeden vrij murw van 't werk.
Niet zozeer van 't werk voor den Egemin maar wel het werk aan het trophy weekend dat we samen met een aantal Karavaan begeleiders organiseren. Voor de leken onder jullie, de trophy is een avonturenweekend dat we 1 maal per jaar organiseren voor 16 teams van 4 man/vrouw met talent. Van vrijdagavond tot zondagmiddag leveren die zich over aan onze creativiteit en voeren in team door ons uitgedachte opdrachten uit die kunnen gaan van ludiek, kompaslopen, fysieke of mentale kracht. Dikke lol maar nu D-day gevaarlijk dichtbij komt massa's werk voor ons organisatoren ook. Opstellen van planningen, maken van afspraken over materiaal en accomodatie, controleren van budgetten, last minute aanpassingen of zelfs nog nieuwe proeven bedenken, uittesten van wandellussen,..... Hebben we al ons materiaal? Wie doet wat en wanneer? Zit het echt goed zo of moeten we nog iets aanpassen?
Spreekt deelnemen je aan? Jammer 't weekend is al lang volboekt, we zoeken wel nog gemotiveerde helpers die ons kunnen helpen om dat weekend succesvol af te sluiten. Weet je dus niet wat doen van vrijdagavond 2 juni tot zondagmiddag 4 juni, geef dan gerust een seintje we kunnen de hulp goed gebruiken. In return ben je volledig kostenloos deel van een megabangelijkcool weekend.
Daar gaat momenteel dus al mijn vrije tijd naartoe als afwisseling train ik ook nog voor de 20km van Brussel op 28 mei. De conditie is er, 'k ben er bijna klaar voor ter indicatie dees grafiekske van het toerke dat ik vandaag gelopen heb. 16 en nog wa kilometer in 1u26min en dat was nog redelijk op 't gemak voor de training...

Ben er eigenlijk best wel trots op, 'k heb startnummer twintigduizend en .... aan dat tempo ga 'k er een slordige 15000 voorbij mogen steken de 28e denk ik. ;-)

1 Comments:

At dinsdag, 16 mei, 2006, Anonymous Anoniem said...

Dag Andy,

Ik ben een collega je zus Kristel, en we lezen hier natuurlijk ook altijd je avonturen in the US of A...
Je traint daar blijkbaar ook voor Brussel? Ik zal daar zondag de 28ste ook voor de 2de keer paraat zijn, al is mijn conditie niet je dat deze keer, maar ja, we zien wel...
Veel succes alleszins! En mss tot dan, al is de kans vrijwel onbestaand dat we elkaar gaan tegenkomen tussen die 24998 anderen :-)) Mss als je me voorbijsteekt ;-)
Groetjes, Caroline

 

Een reactie posten

<< Home