/* niet zoeken door zoekengines gestopt*/ /**/ /**/ Andy-Inc: Clearview apartments

22 april, 2006

Clearview apartments

Waar ben ik nu terecht gekomen? Wel ik zit in Clearview apartments (http://www.ipa-management.com/ClearView/info.htm) een appartementencomplex zoals er hier veel zijn. Daar waar wij Belgen amper vanonder onze kerktoren komen, verhuizen de Amerikanen heel frequent tussen de verschillende staten van Amerika. Als ze hun job beu zijn (of door omstandigheden kwijt) pakken ze gewoon hun boeltje en beginnen opnieuw in een andere staat. Uiteraard kopen die niet telkens een nieuw huis, ze huren gewoon voor een appartement in een complex zoals datgene waar ik nu zit. Er zijn er veel die zo om de 2 tot 5 jaar verhuizen. En hier in de buurt zijn makkelijk 10 tot 20 van die appartementen complexen, hele woonwijken eigenlijk met allemaal soortgelijke appartementen voorzien van alle comfort. Zo heb ik hier beschikking over: tennisplein, zwembad, fitnessruimte die 24/24u open is, 'k mag vissen in bepaalde vijvers,.... en naar 't schijnt een vrij sociaal actief clubhuis voor de residenten.

Ik heb hier een twee-kamer, twee-badkamer appartement want uiteindelijk is het de bedoeling dat we hier met 2 collega's terecht komen. 't Is niet supergroot maar best wel gezellig. Ge moet bij de fotokes maar eens gaan zien naar de inrichting.

Dit is mijn appartementblok, ik heb het allereerste appartement rechts op de gelijkvloers, mijn vwatuur staat voor de deur.





Dit is de achterkant, ik heb dus een piepklein terraske maar wel aan 't pelouseke die grenst aan een vijver met fontein.
Voor de insiders, zoals 't plakkaatje zegt: No swimming allowed :-(



En hier het zicht dat ik heb vanuit de living. Nie slecht he? Voor 't interieur moet ge maar eens bij de fotokes gaan zien.

1 Comments:

At dinsdag, 25 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

What, no swimming allowed!!!

Regels zijn er om overtreden te worden en zeker zulke absurde.

Jan zal me hier na zijn Annapurnatrekking ongetwijfeld in bijtreden

 

Een reactie posten

<< Home