/* niet zoeken door zoekengines gestopt*/ /**/ /**/ Andy-Inc: Slecht en goed nieuws

17 april, 2006

Slecht en goed nieuws

't Slechte nieuws: Ik moest vandaag (paasmaandag) werken, dat is geen verlofdag hier in Amerika. :-(

't Goeie nieuws: Ik spendeer vannacht eindelijk m'n laatste nacht in een hotel! 't Appartement is geregeld, morgen komen bed en andere meubels toe alsook, TV, microgolf, koffiezet, bestek, borden,.... you name it, I got it... Ben best wel content nu, ook al heb ik nog niets van dat alles effectief gezien, Egemin heeft alles geregeld. Ik hoop zo snel mogelijk meer info en foto's van mn nieuwe stek te posten. Ik ga in elk geval al beginnen aan de uitnodiging voor de housewarming. Jullie zijn uiteraard allemaal uitgenodigd!

1 Comments:

At dinsdag, 18 april, 2006, Anonymous Anoniem said...

Proficiat met je nieuwe appartement! ;-)

En nog late paaswensen...

 

Een reactie posten

<< Home